الإهداءات

قسم القصص الطويلة والقصيرة يوجد هنا اجمل قصص الاطفال والقصص الواقعية وقصص الحب والقصص القصيرة والقصص المضحكة والروايات

إضافة رد
 
أدوات الموضوع البحث في الموضوع اسلوب عرض الموضوع
  رقم المشاركة : ( 1 )  
قديم 10-21-2011, 01:04 AM
الصورة الرمزية nour_einy
 
nour_einy

::: مالك ومؤسس الموقع :::


  nour_einy غير متواجد حالياً  
المـلـف الـشـخـصـي لـلـعـضـو
رقــم العضويـــة : 1
تـاريخ التسجيـل : Sep 2010
الإقــــــــامــــــة : دسوق
المشاركـــــــات : 33,157 [+]
افتراضي قصه حب تنتهى بشهاده فميدان التحرير

بسم الله الرحمن الرحيم
وانت ماشي كده فرحان سرحان عادي كده مودك حلو بتبص حوليك بتشوف الدنيا ماشي عمال بتلعب في شعرك وتحط ايدك في جيبك ولا على بالك ؟ فجأه حاجه غريبه حصلت دهشه وذهول وسرحان عنيك جات فعنيها هى مين وإذاي جمالها يكون كده إتلخبطت مش عارف مالك بس إحساس حلو وتحس كأنك عندك نشوه حلوة كده طعم الهوا وإنت بتستنشقه حلو
ده إللى حصل لمحمد أول مشاف سلمي
محمد وقف محتار هي جايه بتقرب عليه محمد واقف في نص الشارع لا بيروح ولا بيجي بيبصلها ومبلم وقفت سلمى قدامه وقالتله لو سمحت مفيش مكتبه قريبه هنا سكت وفضل مبلم لها قالتله لو سمحت فيه مكتبه في الشارع ده ولا لا قالها لو سألتى أي حد تانى هيقولك أنا مش بتاع الاسئله السهله دي قالتله يعنى إيه عاوزني أسئلك عن تعريف الذره ولا ايه قالها لاء اسالينى عنك هتلاقيني بعرفك.. أقدر في لحظه أوصفك سلمى قالتله نعم ؟؟؟
سلام هسأل حد تاني ومشيت خطوتين
محمد قالها خلاص خلاص المكتبه تالت محل على شمالك هي دي خرجت من المكتبه لقيت محمد لسه واقف قالها انا اسف لو كنت دايقتك قالتله لا عادي حصل خير بعد إذنك عاوزه إمشى قالها طب ممكن سؤال قالتله نعم
قالها انتى اسمك ايه قالتله سلمي قالها اسمك جميل قوي ياسلمي بص فعنيها وقالها هطلب منك طلب بس بلاش تحرجينى قالتله اتفضل خير إداها ورده شكلها جميل قوي قالها انا جريت بسرعه اجيبها وكنت خايف تمشى كنت عاوز اصالحك لانى حسيت انى دايقتك
قالتله لاء عادي احنا اخوات وعموما مقبوله منك
قالها يا ترى هشوفك تانى قالتله لاء مش ينفع انا مش هاجي هنا تانى دي صدفه وفرصه سعيده بعد أزنك همشى
مشيت سلمى روحت البيت فرحانه بالورده وبتفكر في الموقف الغريب الى حصل النهارده
مسكت الورده عشان تقص منها حته وتحطها فميه لقيت الورقه الملفوفه فيها مكتوب عليها ده رقم تلفونى وهكون في منتهى السعاده لو سمعتينى صوتك انا منتظرك ياريت متتأخريش عليه مش عارف ليه حاسس انى محتاجلك
سرحت في الكلام وقعدت تفكر وتقرا الكلام تانى وحست بحاجه بتشدها وعاوزه تكلم محمد وفعلا اتصلت رد عليها محمد قالتله انا سلمى بص يا محمد انا مبحبش اكلم حد ولا اتعرف بس اعتبرنا اخوات عشان انت زوق قالها ان ويوم والتانى يعدي وهما بيتكلمو واهتمامهم عمال يذيد محمد حبها وهى مش عارفه احيساسها ايه من ناحيته بس مهتميه بيه وبتحكيله كل شىء عنها فيوم طلب يقابلها واصر على كده
اول مشافها مد ايده يسلم عليها بقت متردده وجات مسلمه وخاطفه ايدها بسرعه قالها مالك يا سلمى قالت مفيش محمد قالها سلمى بصتله قالها بحبك بصت في الارض سلمى انا بجد بحبك ن اول لحظه شوفتك فيها وانا مش عارف مالى مش عاوز حاجه من الدنيا غيرك حسى بيه صدقيني محتاجلك قوي هو عمال يتكلم وهى ساكته وبعدين قالتله بص يا محمد انا خايفه قالها اوعدك عمري مهزعلك او اجي عليكي واديكي من حياتى حياه
مسك اديها وباسها وقالها بحبك قوي ياسلمى اتلخبطت وقامت قالت لازم امشى اتاخرت ومشيت
وفضلوا بقي يتكلموا ويحبوا فبعض فيوم وهما بيتكلموا في التلفون محمد بيقولها عارفه ياسمى انا هموت وابوسك قالتله موت بس تبوسنى انسى قالها انا اصلا بموت فيكي وبحبك قوي
عدت الايام ومحمد وهى بيتكلمو وبيحبوا فبعض قوي
وفيوم بتتصل سلمى ومحمد مبيردش عدي يوم والتانى والتالت ومبقتش عارفه حاجه عنه وبقت هتموت م القلق
لحد مالتلفون رن الو ازيك يا سلمى نفسى اشوفك قالتله كنت فين كل ده قالها حصلت ظروف لما اقابلك هحكيلك
ولما اتقابلوا قالها انا تم اعتقالى بسبب مهاجمتى للحكومه وقالها انا خايف على العلاقه الى بينا متستمرش انا حاسس انى ممكن اموت فاي وقت
قالتله متقولش كده وخليك بعيد عن السياسه وخلينا فحالنا قالها المهم انتى وحشانى قوي قوي وفضلوا بقي يتكلموا ويحبوا فبعض وقالها انا مسافر القاهره كام يوم لان فيه مظاهره في ميدان التحرير ومش هنمشى غير لو عملنا حاجه للبلد قالتله بلاش قالها لازم كلنا نقف عشان البلد تتحسن يومين ياحبيبتى وراجعلك
وسافر محمد وراح مع المعتصمين في الميدان وكان محمد من الناس الى نشاطها ملحوظ ووطنيته معروفه للجميع الناس زادت في الميدان والشرطه زادت وبقت تحصل مشاده هنا وهنا محمد انفعل على ظابط وضربه قام عليه مجموعه عساكر ونزلوا فيه ضرب لما بهدلوة وبقي يجيب دم من كل حته وبقت حالته حاله الناس اتجمعت عليه تلفون محمد بيرن سلمى بتتصل محمد قال لواحد يرد وقوله يقولها تيجي بسرعه نفسى اشوفها قبل مموت
سلمى بقت ذي المجنونه جريت راحت تتطمن اول موصلت شافت محمد على الارض وواحد حاضنه ومحمد بيقوله قول لسلمى انى بحبها قوي وقول لمصر انى بحبها قوي

سلمى قالتله محمد انا جيت يا محمد رد بصوت ضعيف أتاخرتي ليه كده انا مكنتش راضى اموت الا اما تيجي قالتله متقولش كده ياحبيبي انت كويس قعدت جمبه وهى بتبصله وتبكي وحطت راسه على صدرها وضمته قوي وحطت ايدها على شعره وتعيط قوي وتقوله هتبقي بخير وتصرخ اسعاف حد يجيب الاسعاف بصلها وابتسم قالها هيعملوا ايه مش عاوز اسعاف فاكره لما كنت بقولك بموت فيكي اهو انا دلوقت بموت فحضنك ياتري بعد مموت هتصدقي انى بموت فيكي ولا لا ومسك ايدها باسها وسكت بصتله وتهز فيه وتصرخ جامد محمد رد عليه يامحمد هتموت حرام عليك تموت وتسيبنى يا محمد اعيش انا ليه من غيرك يامحمد رد عليه عشان خاطري طب بصلى طب قولى عاوز ايه عاوز تبوسنى مش كنت بتقولى هموت وابوسك محمد انا قدامك اهوه فتح عنيك والله لو سبتنى هيبقي حرام عليك
وهي بتحضنه وتبكي بمراره ايديها جات على جيب التيشرت حست بورقه طلعتها لقتها صورته قلبتها لقت مكتوب علىها قولى لشعب مصر لو عجبتكم قصه استشهادي في الميدان اوعدكم قريب هفجر نفسى فمبنى الموساد الاسرائيلى
البت بصتله واتخنقت جابت مسدس وجات خبطاه بيه وقالت يحرق ام اليوم الى عرفتك فيه
طبعا الى انطخ دلوقت كان محمد بطل قصتنا
وهو النجم وحبيبنا كلنا

الشهيد محمد علاء تيمووووو

محمد طبعا استشهد في تلت حروب قبل كده
وطول ما احلام اليقظه شغاله
محمد هيفضل يدافع عن مصر وأرض مصر يارجاله
وربنا يستر
للمزيد من مواضيعي

 

الموضوع الأصلي : قصه حب تنتهى بشهاده فميدان التحرير     -||-     المصدر : منتديات خليك معايا     -||-     الكاتب : nour_einy


أخر مواضيع nour_einy في المنتدى

nour_einy
إنت ممكن تبعد عنى
بس مين يبعدنى عنك
إنت عايش جوا منى
إنت جوايه وبحبك
ــــــــــ

ليه مفيش غيرك في قلبي
ليه مبقدري اعيش غير وانت جمبى
انت عامل فيه إيه

التعديل الأخير تم بواسطة nour_einy ; 10-21-2011 الساعة 10:03 AM
رد مع اقتباس
  رقم المشاركة : ( 2 )  
قديم 10-21-2011, 01:17 AM
الصورة الرمزية سمسمة
 
سمسمة

مشرفه كلمات ف الحب وملكه جمال المنتدي


  سمسمة غير متواجد حالياً  
المـلـف الـشـخـصـي لـلـعـضـو
رقــم العضويـــة : 998
تـاريخ التسجيـل : Mar 2011
الإقــــــــامــــــة : Tanta
المشاركـــــــات : 2,343 [+]
افتراضي رد: قصه حب تنتهى بشهاده فميدان التحرير

بسم الله الرحمن الرحيم
يالهوى يا احمد

تصدق انا اتأثرت اوى بالقصه

وف الاخر تقول الشهيد تيمو

بس حلوة بجد يا احمد تسلم ايدك


أخر مواضيع سمسمة في المنتدى


إذا كـُنت يوماً رجلاً بمعنى الكلمة .. فلا تسمح لفتاة أن تبكـِي .. وإذا كـُنت تحب تلكـْ الفتاة فلا تدعها تغيب عن ناظركـْ .. وإذا كـُنت تعشقها فلا تسمح لها بالرحيل عنكـْ .. لأنكـْ اذا أبكَـيتها ستكـْتشف بأنكـْ لم تخف عليها يوماً .. وإن تركـْتها تغيب عن ناظركـْ ستكّـتشف بأنكـْ تستطيع الاستغناء عنها .. وإن سمحت لها بالرحيل عنكـْ ستجعلها تتأكـَد بأنكـْ لم تحبها أبداَ ..






TOOOOOOOZ
فى اللى يزعلنى
رد مع اقتباس
  رقم المشاركة : ( 3 )  
قديم 10-21-2011, 01:24 AM
الصورة الرمزية AbDo
 
AbDo

رئيس أقسام الافلام والاغانى والباشمهندس


  AbDo غير متواجد حالياً  
المـلـف الـشـخـصـي لـلـعـضـو
رقــم العضويـــة : 9088
تـاريخ التسجيـل : Sep 2011
الإقــــــــامــــــة : أنــا مــ البــلــد دى
المشاركـــــــات : 3,734 [+]
افتراضي رد: قصه حب تنتهى بشهاده فميدان التحرير

بسم الله الرحمن الرحيم
والله قصة جامدة اوى اوى اوى اوى
تسلم ايديك و تيمو طول عمرة رومانسى يمكن دية احلى قصة قريتها
جاااااااااااااااااااااااااااااامدة اوى


أخر مواضيع AbDo في المنتدى

https://www.youtube.com/channel/UCDDlqWNgJyzHDWPuQ1VuWaw
رد مع اقتباس
  رقم المشاركة : ( 4 )  
قديم 10-21-2011, 01:27 AM
الصورة الرمزية B e a u t i f u l
 
B e a u t i f u l

رئيسه اقسام الصور + شوكولاته حلاوتها زياده


  B e a u t i f u l غير متواجد حالياً  
المـلـف الـشـخـصـي لـلـعـضـو
رقــم العضويـــة : 3169
تـاريخ التسجيـل : May 2011
الإقــــــــامــــــة : marruecos
المشاركـــــــات : 7,812 [+]
افتراضي رد: قصه حب تنتهى بشهاده فميدان التحرير

بسم الله الرحمن الرحيم


بصراحة مش عارفة قولك غير انك فنان
الله يرحم الشهيد محمد قصة جميلة ومؤثرة وحلوة ونهايتها غريبة بس كثير مميزة
وتنفع تكتب افلام بقى اسلوبك مميز عاشت ايدك




أخر مواضيع B e a u t i f u l في المنتدى



En te voyant j'ai compris que tu était tout
رد مع اقتباس
  رقم المشاركة : ( 5 )  
قديم 10-21-2011, 09:57 AM
الصورة الرمزية جودى
 
جودى

مشرفة سابقة + دلوعة المنتدي


  جودى غير متواجد حالياً  
المـلـف الـشـخـصـي لـلـعـضـو
رقــم العضويـــة : 2179
تـاريخ التسجيـل : Apr 2011
الإقــــــــامــــــة : فى بيتنا
المشاركـــــــات : 4,355 [+]
افتراضي رد: قصه حب تنتهى بشهاده فميدان التحرير

بسم الله الرحمن الرحيم
بوجه عزائى للفقيد محمد تيمو وبقولو المرة الجايه متنساش تعزمنا على حرب من الحروب الى هتقوم بيها

تسلم الايادى


أخر مواضيع جودى في المنتدى


اللهم انى استودعك قلبه
ان تحفظه لى
وان تزرعنى به ,,
وان تروينى برحمتك بداخله
فلا يرى احدا مثلى
ولا يحب غيرى
ولا يرتاح فى بعدى
اللهم اجعلنى قرة عينه ,,
وملكنى قلبه وعقله
واجعلنى شغله الشاغل
وفكره الدائم وراحة قلبه وباله
آمين يارب




يا ودود يا ودود ، ياذا العرش المجيد ،
يا

مبدئ يا معيد،
يا فعال لما يريد ، أسألك بنور

وجهك الذي ملئ أركان عرشك
، وأسألك
بقدرتك التي قدرت بها على
جميع خلقك
و أسألك برحمتك التي و
سعت كل شيء،
لا إله إلا أنت
يا مغيث أغثني

رد مع اقتباس
  رقم المشاركة : ( 6 )  
قديم 10-21-2011, 10:09 AM
الصورة الرمزية nour_einy
 
nour_einy

::: مالك ومؤسس الموقع :::


  nour_einy غير متواجد حالياً  
المـلـف الـشـخـصـي لـلـعـضـو
رقــم العضويـــة : 1
تـاريخ التسجيـل : Sep 2010
الإقــــــــامــــــة : دسوق
المشاركـــــــات : 33,157 [+]
افتراضي رد: قصه حب تنتهى بشهاده فميدان التحرير

بسم الله الرحمن الرحيم
شكرا لمرورك سمسمه

عمر التاريخ مهينسى محمد علاء وبطولاته


أخر مواضيع nour_einy في المنتدى

nour_einy
إنت ممكن تبعد عنى
بس مين يبعدنى عنك
إنت عايش جوا منى
إنت جوايه وبحبك
ــــــــــ

ليه مفيش غيرك في قلبي
ليه مبقدري اعيش غير وانت جمبى
انت عامل فيه إيه
رد مع اقتباس
  رقم المشاركة : ( 7 )  
قديم 10-21-2011, 10:12 AM
الصورة الرمزية زهرة النرجس
 
زهرة النرجس

مـشـرفـه عـــامــــه ملكه وعاشقه الورد والبحر


  زهرة النرجس غير متواجد حالياً  
المـلـف الـشـخـصـي لـلـعـضـو
رقــم العضويـــة : 8694
تـاريخ التسجيـل : Aug 2011
الإقــــــــامــــــة : الورود
المشاركـــــــات : 13,036 [+]
افتراضي رد: قصه حب تنتهى بشهاده فميدان التحرير

بسم الله الرحمن الرحيم
حلوة القصه

رومانسيه وحزينه

واهدي باقه الورد دي

لكل شهداء الابرار



أخر مواضيع زهرة النرجس في المنتدى













أصبحت أحب الصمت
لا أعلم هل ماتت الكلمات بداخلي

ام مت أنا !









{ آلــإبــتــعــآد } عــטּ آلـجــمـيــع رآבـهـہ ~ { لـآ ألـم فــيـهـآ }


التعديل الأخير تم بواسطة زهرة النرجس ; 10-22-2011 الساعة 09:33 AM
رد مع اقتباس
  رقم المشاركة : ( 8 )  
قديم 10-21-2011, 02:23 PM
الصورة الرمزية ~~ساfarawlaره~~
 
~~ساfarawlaره~~

مـشـرفة عــامة + فراولاية المنتدى+روح المنتدي واحساسه


  ~~ساfarawlaره~~ غير متواجد حالياً  
المـلـف الـشـخـصـي لـلـعـضـو
رقــم العضويـــة : 5
تـاريخ التسجيـل : Oct 2010
الإقــــــــامــــــة : zagazig
المشاركـــــــات : 21,420 [+]
افتراضي رد: قصه حب تنتهى بشهاده فميدان التحرير

بسم الله الرحمن الرحيم


يسلمووووووووووووووووووووو



أخر مواضيع ~~ساfarawlaره~~ في المنتدى



لو في يوم خدتنا معاصي او دنوب وخافت قلوبنا ما تقدر تتوب وتشكي الروح ومين بالسر الي نبوح ومين الي يقدر يداوي الجروح

مد اديك تلاه ديما حوليك هو الله قبلك حاسس بيك

ان شاء الله...ان شاء الله...ان شاء الله هتلاقي الطريق...ان شاء الله...ان شاء الله...ان شاء الله هتلاقي الطريق


رد مع اقتباس
  رقم المشاركة : ( 9 )  
قديم 10-21-2011, 02:27 PM
الصورة الرمزية زينب العراقيه
 
زينب العراقيه
عضو نشيط

  زينب العراقيه غير متواجد حالياً  
المـلـف الـشـخـصـي لـلـعـضـو
رقــم العضويـــة : 6737
تـاريخ التسجيـل : Jul 2011
الإقــــــــامــــــة : العراق بغداد
المشاركـــــــات : 104 [+]
افتراضي رد: قصه حب تنتهى بشهاده فميدان التحرير

بسم الله الرحمن الرحيم
عوااااااافي يالغلا على الطرح المميز

يسلمووووووووووو

وقصه رووووووووووووعه

دمت بكل خير


أخر مواضيع زينب العراقيه في المنتدى






رد مع اقتباس
  رقم المشاركة : ( 10 )  
قديم 10-21-2011, 08:14 PM
الصورة الرمزية Mr. Haitham Hafez
 
Mr. Haitham Hafez

::: الإدارة العامة :::


  Mr. Haitham Hafez غير متواجد حالياً  
المـلـف الـشـخـصـي لـلـعـضـو
رقــم العضويـــة : 6
تـاريخ التسجيـل : Oct 2010
الإقــــــــامــــــة : Egypt
المشاركـــــــات : 4,541 [+]
افتراضي رد: قصه حب تنتهى بشهاده فميدان التحرير

بسم الله الرحمن الرحيم
ههههههههههه

جامدة يا احمد

محمد استشهد فى 3 حروب قبل كده

وبيخطط ل 5 ثورات


أخر مواضيع Mr. Haitham Hafez في المنتدى




رد مع اقتباس
إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)

الكلمات الدليلية (Tags)
التحرير, بشهاده, تنتهي, فميدان

أدوات الموضوع البحث في الموضوع
البحث في الموضوع:

البحث المتقدم
اسلوب عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
النيابة تنتهى من معاينة جثة "خنوفة" وتؤكد وفاته منتحراً همسة حائرة عالم الجريمة والعنف والقضايا الساخنه 3 08-28-2011 04:49 PM
احتمالات لا تنتهي .. ! ~~ساfarawlaره~~ المـنـتــدي الـــعـــام 8 04-08-2011 11:01 PM
عندما تنتهى صلاحية الرجل عند المرأة مصريه بعيون عسليه منتديات بنات وبس ممنوع دخول الشباب 4 03-01-2011 06:45 PM
قمة اللياقة البدنية تنتهي بتعادل سلبي Mr. Haitham Hafez اخبار الرياضة المصرية و العربية و العالمية اليوم 6 02-08-2011 04:40 PM
دعاء يمر عام ولم تنتهي الملائكه من كتابة حسناتك nour_einy الـمـنـتـدي الإســلامــى 2 11-18-2010 11:09 PM

صور الفنانين      اغانى عربية      افلام عربية      افلام اجنبية     تحميل كليبات     تحميل مسلسلات       تحميل مسرحيات       تحميل برامج     تحميل العاب       صور x صور      غرائب

افراح      نكت مضحكة      اهداف كرة القدم      كلمات الاغانى      كلمات الحب      اخبار السياسة      أخبار الرياضة       مقاطع الفيديو       المرأة والطفل       بنات وبس       شباب x شباب


الساعة الآن 05:55 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd
Hosted By MWQE.COM

>> الكلمات الدلالية << 

2017  -  غرائب  -  صور  -  صور الفنانين  -  صور سيارات  -  صور مضحكة  -  مشاهدة  -  فيديو  -  أهداف  -  تحميل  -  تحميل أغنية  -  تحميل ألبوم  -  تحميل فيلم  -  تحميل مسرحية

تحميل مسلسل  -  تحميل لعبة  -  تحميل برنامج  -  كلمات الأغاني  -  كلمات الحب  -  ديكورات  -  أزياء  -  موضة  -  مصارعة حرة  -  برامج  -  ألعاب  -  أغاني  -  كليبات  -  أفلام عربية

أفلام أجنبية  -  أفلام هندي  -  مسرحيات  -   مسلسلات عربية  -  مسلسلات أجنبية  -  مسلسلات تركية  -  مسلسلات هندية  -  نكت  -  رسائل حب  -  أخبار الرياضة  -  أخبار السياسة

* ضع إعلانك هنا

* ضع إعلانك هنا

* ضع إعلانك هنا

* ضع إعلانك هنا

* ضع إعلانك هنا

* ضع إعلانك هنا

* ضع إعلانك هنا

* ضع إعلانك هنا

* ضع إعلانك هنا

* ضع إعلانك هنا

* ضع إعلانك هنا

* ضع إعلانك هنا

* ضع إعلانك هنا

* ضع إعلانك هنا

* ضع إعلانك هنا

* ضع إعلانك هنا

* ضع إعلانك هنا

* ضع إعلانك هنا

* ضع إعلانك هنا

* ضع إعلانك هنا